Ο πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Χρήστος Τοπαλίδης, μίλησε κατά την παρουσίαση του Πολιτικού Αρχείου του Πόντου, στην Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης, το βράδυ της Δευτέρας 23 Μαΐου 2016.

Το βράδυ της Δευτέρας 23 Μαΐου 2016 έγινε στην Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης η δεύτερη παρουσίαση του Πολιτικού Αρχείου του Πόντου των ετών 1916 έως 1924. Στην εκδήλωση απεύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΠΟΕ) κ. Χρήστος Τοπαλίδης. Η αίθουσα της Ευξείνου Λέσχης ήταν κατάμεστη. Προλογίζοντας την κ. Ουρανία Καλογερίδου διδάκτορα φιλοσοφίας, η οποία και έκανε την παρουσίαση του Πολιτικού Αρχείου του Πόντου, ο πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης κ. Ιωάννης Αποστολίδης, ανέφερε:

Στο ευρύ κοινό της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας 22 Μαΐου 2016 το πολιτικό αρχείο των Ελλήνων του Πόντου (1914 – 1934), στο εντευκτήριο της κορυφαίας πνευματικής οργάνωσης των προσφύγων και εκατοντάδες κάτοικοι της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας, παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Συναυλία αλληλεγγύης διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αντιπεριφέρεια Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης της ΠΚΜ, στη Θεσσαλονίκη, με τίτλο «Η Πόλις Εάλω» και σύνθημα «Πολεμάμε την κρίση».

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Μαΐου στις 8 το βράδυ, στο ανάκτορο του Γαλερίου (Πλατεία Ναυαρίνου).

Ανακοίνωση για την ίδρυση έδρας ποντιακών σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, εξέδωσε το διοικητικό συμβούλιο της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων (ΔΙΣΥΠΕ).