Την θεατρική παράσταση «Η έξοδος» παρουσίασε την Κυριακή 17 Μαΐου 2015 στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων «Άγγελος Δεληγιώργης», η θεατρική ομάδα του συλλόγου «Αργοναύτες – Κομνηνοί» Καλλιθέας Αττικής, το οποίο αναφέρεται σε αληθινές μαρτυρίες Ποντίων προσφύγων από κείμενα που επέλεξε ο Σάββας Κυριακίδης.

Εκδηλώσεις με γενικό τίτλο «Παρακάθ’ κι Αροθυμίας» διοργανώνει και φέτος ο πολιτιστικός σύλλογος Ποντίων Θρυλορίου του νομού Ροδόπης, οι οποίες θα διαρκέσουν από τις 10 έως τις 17 Ιουλίου 2015. Όπως επισημαίνουν η πρόεδρος του συλλόγου Χρύσα Μαυρίδου και η γενική γραμματέας Μελίνα Σαββίδου, στόχος των εκδηλώσεων αυτών είναι η διατήρηση και η προβολή της ποντιακής μας παράδοσης, σε όλες της τις μορφές, ως ένα κομμάτι του πολιτιστικού κολλάζ της πολυπολιτισμικής Θράκης.

Την υποστήριξή του προς την Ελλάδα εξέφρασε ο ελληνισμός της Γερμανίας, καθώς και προσωπικότητες της πολιτικής και του πολιτισμού, ακαδημαϊκοί και εκπρόσωποι του επιστημονικού και του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας, στον επικεφαλής της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού (ΓΓΑΕ) Μιχάλη Κόκκινο κατά την περιοδεία, που πραγματοποίησε στη Γερμανία.

Το Σωματείο Φίλοι Κέντρου Ιστορίας Θεσσαλονίκης οργανώνει συναυλία με άγνωστα τραγούδια της  Θεσσαλονίκης  που εκτείνονται χρονικά από την άλωση έως την απελευθέρωση Τρίτη 16 Ιούνη 2015, ώρα 20.30 στο κτήμα της Φιλοπτώχου Αδελφότητας Ανδρών Θεσσαλονίκης, (Λεωφόρος Όχι 3 – Επταπύργιο).

Νέο διοικητικό συμβούλιο προέκυψε μετά τις εκλογές και τις αρχαιρεσίες που έγιναν στο Σύλλογο Ποντίων Φοιτητών και Σπουδαστών Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015.