Η αυλαία του 13ου πανελλαδικού φεστιβαλ ποντιακών χορών έπεσε, αφήνοντας ένα συναίσθημα πως χιλιάδες θεατές και 2.500 χορευτές από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν σε μία μέθεξη πολιτισμού των Ελλήνων του Πόντου, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο πως ο πολιτισμός που έφεραν οι πρόγονοί μας περνάει από γενιά σε γενιά.

Η εποχή την οποία διανύουμε χαρακτηρίζεται από την οικονομική κρίση των νοικοκυριών αλλά κυρίως από την βαθιά κρίση των αξιών των ανθρώπων, οι οποίες μας διαχωρίζουν από τα άλλα έμβια άγρια όντα της φύσεως.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΦΟΡΗΣ ΠΕΤΑΛΙΔΗΣ

Ένα πολυθέαμα που κράτησε περισσότερο από τέσσερις ώρες, μιας και άρχισε λίγο πριν τις 7 και τελείωσε λίγο μετά τις 11 το βράδυ, είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν το βράδυ του Σαββάτου 2 Δεκεμβρίου 2017, χιλιάδες θεατές που επέλεξαν να βρεθούν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου έγινε το 13ο πανελλαδικό φεστιβάλ ποντιακών χορών της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.



Ζωντανή μετάδοση από το Livemedia

Με κεντρικό σύνθημα «Υψηλαντών το Όραμαν, Πυρρύχιου το Σθένος», όλοι οι δρόμοι σήμερα για τους απογόνους των Ελλήνων προσφύγων του Πόντου, οδηγούν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), στη μεγαλύτερη εκδήλωση νεολαίας του ποντιακού ελληνισμού, εκεί όπου 2.500 νέες και νέοι, θα μπουν στο αθλητικό στάδιο, πιασμένοι χέρι με χέρι, για να φροντοφωνάξουν ο Πόντος ζει και είναι χαραγμένος βαθιά στις καρδιές μας.