Τη νέα της στέγη εγκαινιάζει την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 και ταυτόχρονα πραγματοποιεί την κοπή της βασιλόπιτας η Ένωση Ποντίων και Φίλων Μάνδρας «Οι Διόσκουροι».
Όπως αναφέρεται στην πρόσκληση του συλλόγου την οποία υπογράφει εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου η πρόεδρος Βαρβάρα Παρασκευοπούλου «η Ένωση Ποντίων και Φίλων Μάνδρας «Οι Διόσκουροι», σας προσκαλούν στα εγκαίνια της νέας στέγης του συλλόγου και στην κοπή της πίτας την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 στις 7 μ.μ., Θεμιστοκλέως 10, στη Μάνδρα (πίσω από την δημοτική βιβλιοθήκη».