Η μάνα
Απόβραδα όντες θα κρούει
εσπερινό η καμπάνα,
ατότες κλώσκεται σο νου,
κάθα εινός η μάνα.
Εννέα μήνας συρ΄εμάς.
Όντες εν βερεασμέντσα
Κι εμάς ξαν θα κουβαλεί
Σο νου αποθαμέντσα.
Τη μάνα σ’ να χαρεντερίεις
Να μη χαν’τς ευκαιρία
Αν αποθάν’ παράν κι’ εφτάν’
Όσα κι αν ’φτύντς κερία!