Στο τριήμερο Εθνικό Πένθος που κηρύχθηκε για τα θύματα της θεομηνίας στη Δυτική Αττική, όπως επίσης και στην επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου το Νοέμβριο του 1973, συμμετέχει η Ένωση Ποντίων Νίκαιας – Κορυδαλλού.

 

Με ανακοίνωσή της η Ένωση Ποντίων Νίκαιας – Κορυδαλλού, αναφέρει: «Η Ένωση δεν είναι μόνο για χορούς και πανηγύρια. Είχε, έχει και θα συνεχίσει να έχει κοινωνική δράση. Με ανακοίνωση του Πρωθυπουργού της χώρας κηρύχτηκε 3ήμερο Εθνικό Πένθος για τα θύματα της θεομηνίας στη Δυτική Αττική.

Ως διοικητικό συμβούλιο εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια σε όλες τις οικογένειες των θυμάτων και ελπίζουμε να μην υπάρξουν και άλλα θύματα.

PENTHOS.DYTIKI.ATTIKH

Το τριήμερο Εθνικό Πένθος τυχαίνει να συμπίπτει και με την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου το Νοέμβριο του 1973 όπου ήταν η αντιδικτατορική εκδήλωση που ουσιαστικά προανήγγειλε την πτώση της Χούντας των Συνταγματαρχών, η οποία από τις 21 Απριλίου 1967 είχε επιβάλλει καθεστώς στυγνής δικτατορίας στη χώρα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θυμάται και τιμά την μνήμη των θυμάτων του Πολυτεχνείου.

POLYTEXNEIO.TANKS

Για αυτούς τους λόγους, ενημερώνουμε όλα τα μέλη και τους φίλους της Ένωσης, ότι αύριο Παρασκευή 17 Νοέμβρη ακυρώνονται οι πρόβες των χορευτικών τμημάτων, καθώς επίσης δεν θα λειτουργήσει και η γραμματεία της Ένωσης.

Υ.Γ. Παρακαλούμε να ενημερώσετε και τα άλλα μέλη των χορευτικών τμημάτων που δεν έχουν προφίλ στο Facebook για αυτή την ανακοίνωση», καταλήγει η ανακοίνωση της Ένωσης Ποντίων Νίκαιας - Κορυδαλλού.

Στήριξη του ΣΠΟΣ 

 

Επίσης με ανακοίνωσή της η Ένωση Ποντίων Νίκαιας - Κορυδαλλού, στηρίζει "την κίνηση που κάνει ο Σύνδεσμος Ποντιακών Σωματείων (ΣΠΟΣ) Νότιας Ελλάδας και Νήσων της ΠΟΕ, για συλλογή τροφίμων και ρουχισμού στο χώρο της Ελαιουργικής Ελευσίας, στα πλαίσια της τρίτης πρόβας των χορευτικών που θα συμμετέχουν στο 13ο πανελλαδικό φεστιβάλ ποντιακών χορών, που θα γίνει στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Καλούμε τα μέλη των χορευτικών τμημάτων της Ένωσης μας που συμμετέχουν στις πρόβες να στηρίξουν έμπρακτα τους πληγέντες της Δυτικής Αττικής".