Ξεκινάνε και πάλι τα μαθήματα ποντιακής διαλέκτου της Ένωσης Ποντίων Ωραιοκάστρου και Φίλων, τα οποία πραγματοποιήθηκαν πέρυσι με επιτυχία, μιας και συμμετείχαν άνθρωποι όλων των ηλικιών, που ήθελαν να βρεθούν στο πνεύμα της ποντιακής ιστορικής γνώσης.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ένωσης Ποντίων Ωραιοκάστρου και Φίλων, την οποία εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου υπογράφουν ο πρόεδρος Ηρακλής Τσακαλίδης και η γενική γραμματέας Παναγιώτα Ιωαννίδου, «τα μαθήματα αρχίζουν την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017 και θα πραγματοποιούνται δυο φορές το μήνα (δεύτερη και τελευταία Τρίτη κάθε μήνα), από τις 18:00 ως τις 20:00 στο χώρο του συλλόγου στο Κονταξοπούλειο Δημοτικό Γυμναστήριο.

Να υπενθυμίσουμε ότι φέτος τα μαθήματα θα είναι δωρεάν.

Πληροφορίες στα γραφεία του συλλόγου και στο τηλέφωνο 2310-694652».